EMPIRE TOTAL WAR EMPIRE TOTAL WAR
تاریخ : یک شنبه 29 خرداد 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 

امپایر از نظر تاریخ شروع کمپین و در نتیجه تکنولوژی کشور ها و سلاح های استفاده شده هر یونیت، مدرن ترین این سری محسوب میشه. بازی در سده های 17 و 18 میلادی اتفاق میفته. زمانی که انقلاب هایی مثل انقلاب فرانسه رخ داده، زمانی که شخصیت های تاریخی ای مثل ولینگتون و ناپلئون ظهور کردن. فراموش نکنید که تمامی این ها در بازی وجود خواهند داشت. خصوصا روی انقلاب ها به شدت کار شده. در کل سه نوع حکومت در بازی وجود داره؛ شاهنشاهی مطلقه، شاهنشاهی مشروطه و جمهوری. که بسته به رضایت مردم از حکومت و هم چنین گذر زمان، ممکنه در کشور خودتون هم انقلاب صورت بگیره و مجبور بشید نوع حکومتتون رو به اجبار عوض کنید.
تعداد کشور های موجود در بازی که در روم و مدیوال 20 تا بودن، در امپایر به 50 تا افزایش یافته! در بازی، ایران به دست سلسله صفویان هست که دشمن سرسختی مثل عثمانی در غرب اون حضور داره. همون طور که می دونید دولت عثمانی یکی از بزرگترین امپراتوری های سدهء 17 میلادی بوده.
یکی دیگه از چیز هایی که خیلی روی اون کار شده، ایجاد کلونی و مستعمره گرفتن در بازی هست که در دوران رنسانس جزو یکی از مهم ترین مسائل هر کشوری محسوب می شده.
هم چنین جدای کمپین اصلی بازی، یک کمپین با نام Road to Independence در بازی وجود داره که مربوط میشه به جنگ های آمریکا که در اون زمان مستعمرهء انگلیس بوده تا استقلال یافتن این کشور.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید